همراه اول ناقض حقوق مشتری مداری

همراه اولچندی پیش مطلبی را در خصوص عدم مشتری مداری اپراتور ایرانسل نوشتم و حال نوبت به قدیمی ترین نسل اپراتور کشور یعنی همراه اول رسیده است.
اپراتوری که کمترین تلاش را برای رضایت مشتریان خود می کند. چه در زمانی که خود تکتاز بازار سیم کارت های میلیونی بود و چه در بازار شلوغ فعلی که اپراتورهایی همچون ایرانسل و رایتل در بازار رقابت می تازند.
اما قصه و غصه ما از آنجایی شروع می شود که این اپراتور نام آشنای کشور ما برای ارسال پیامک های تبلیغاتی، بین خود و دیگران فرق می گذارد.
چندی پیش که سیستم های پیامکی کینگ استودیو راه اندازی شدند، همکاران ما در واحد روابط عمومی تعدادی پیامک از سیستم برای بنده حقیر ارسال کردند و پس از ارسال، پیگیر دریافت پیامک ها از طرف من شدند. اما متاسفانه من پیامکی را دریافت نکردم.
پس از پرس و جو و کنکاش دوستانم در واحد پشتیبانی به این نتیجه رسیدیم که شماره اینجانب در لیست سیاه همراه اول قرار دارد.
لیست سیاه، به شماره هایی گفته می شود که مایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی نیستند.
نکته جالب و تعجب آور این موضوع زمانی خنده دار می شود که من به دلایل مسائل کاری هیچگونه پیامکی در جهت انصراف از دریافت پیامک های تبلیغاتی ارسال نکردم.
حال اگر از این موضوع چشم پوشی کنیم نکته جالب تری ما را به فکر می برد؛ و آن نقض این قانون از سوی اپراتور عزیز است.
اپراتور دوست داشتنی و معظم همراه اول هر زمانی که میل مبارکشان بکشد برای ما پیامک های غیر ضروری فرستاده و به ریش ما میخندد.

همراه اول عزیز
دوست گرامی
ما اگر نخواهیم از میهمانی ها و مصاحبه های جدید شما مطلع شویم باید با چه کسی صحبت کنیم !؟

دوستانی که اندکی با مسائل پیامکی و سیستم های ارسال انبوه آشنا باشند می دانند که با یک روش ساده و سفته بازی های اداری می توان برای افرادی که شماره آنها در لیست سیاه است پیامک ارسال کرد. زمانی که شما شماره پیامکی خود را به عنوان یک خط خدماتی معرفی کرده و سفته تضمین شده ای به میزان یکصد میلیون ریال نزد اپراتور قرار دهید می توانید به افرادی که شماره آنها در بلک لیست مخابراتی قرار دارد پیام ارسال کنید.
مسئله زمانی جالبتر می شود که در صورت داشتن حتی یک شاکی سریعا ضمانت شما نقد و خط مربوطه توقیف می شود.
آیا به راستی این قوانین برای اپراتور پر سود و منفعتی همچون همراه اول نیز اعمال می گردد.