دزدی و نقض حقوق مشتری

دزدی و نقض حقوق مشتری مداری در پروژه جدید ایرانسل - آی سیمدر عصری که شرکت ها و سازمان های ایرانی اقدام به اجرای فرایندی بنام “تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری” می نمایند، شرکت ایرانسل پروژه جدید خود را که “isim” نام دارد به روشی کاملاً غیر حرفه ای و شاید بتوانم به جرات بگویم بچه گانه مورد تبلیغ و بازاریابی قرار داده است.

شرکت ایرانسل در اقدامی خارق العاده آهنگ پیشوازی را جهت معرفی این خدمت خود تهیه و تنظیم کرده است و بدون اطلاع کاربران و مشتریان خود آن را برای سیم کارت های آنها قرار داده است، یعنی شما پس از تماس با مشترکین ایرانسل بجای شنیدن بوق انتظار، میتوانید از آهنگ تبلیغاتی ایرانسل بهره کامل را ببرید.

ایرانسل نه تنها برای انجام این امر از مشترکین خود اجازه ای کسب نکرده است، بلکه هیچگونه اطلاع رسانی نیز نکرده است.

نمیدانم شاید اسم اینگونه بازاریابی را بتوان “مارکتینگ زوری” گذاشت.

اما مشکل آن زمانی شروع می شود که مشترک از خط خود برای انجام امور کاری خود استفاده می کند و مشتریان او باید به جای بوق انتظار از شیرین کاری و دزدی ایرانسل بهره مند شوند.

آیا استفاده از سیم کارت های مشترکین آن هم بدون اجازه و اطلاع رسانی و انجام اینگونه فعالیت های دزدی محسوب نمی شود !؟